Managed WordPress
Dropp bryet med oppdateringer og bruk tiden på innholdet i stedet. Med Managed WordPress får du ledende ytelse, sikkerhet og vår dedikerte WordPress-support.
Hvorfor bør jeg velge Managed WordPress?
Tenk på Managed WordPress som din tekniske support som holder nettstedet ditt sikkert og stabilt. Vi sørger for regelmessige oppdateringer for å holde nettstedet ditt sikkert, optimalisere ytelsen og overvåke nettstedet for raskt å identifisere problemer. I tillegg vil vår dedikerte WordPress-support hjelpe deg med problemer når du trenger hjelp med nettstedet ditt.
Pakker og priser
Basic
For deg som alltid vil ha en oppdatert og sikker nettside.
- Oppdateringer hver måned
- Prioritert support
- Dedikert WordPress-team
- Gratis gjenoppretting i tilfelle skadevare
- Månedlig rapport
Standard
For deg som ønsker å holde nettstedet ditt sikkert og få proaktiv hjelp og støtte.
- Oppdateringer hver måned
- Prioritert support
- Dedikert WordPress-team
- Gratis gjenoppretting etter skadevare
- Månedlig rapport
- Overvåking av oppetid, domene og SSL-sertifikat
- Overvåking av ytelse
- Feilsøking
- Sandkassemiljø
- Overvåking av feillogger
- Årlig optimalisering av ytelsen
- Støtte for WordPress Multisite
Premium
For forretningskritiske nettsteder der du ikke har råd til nedetid på grunn av feil under oppdateringer.
- Oppdateringer hver måned
- Prioritert support
- Dedikert WordPress-team
- Gratis gjenoppretting etter skadevare
- Månedlig rapport
- Overvåking av oppetid, domene og SSL-sertifikat
- Overvåking av ytelse
- Feilsøking
- Sandkassemiljø
- Overvåking av feillogger
- Årlig optimalisering av ytelsen
- Støtte for WordPress Multisite
- Testing av funksjonalitet under oppdateringer
- Anbefales for e-handel
- Anbefales for forretningskritiske nettsteder
Foretak
Har du spesielle ønsker og krav til oppdateringer, testing eller overvåking? Ta kontakt med oss, så utvikler vi en skreddersydd plan for deg.
Hva synes andre om oss?
Alltid den nyeste versjonen
Med Managed WordPress slipper du å bekymre deg for oppdateringer av WordPress og pluginene du bruker. WordPress-spesialistene våre tar seg av det for deg. Du velger selv om vi skal oppdatere månedlig, hver fjortende dag eller ukentlig.
Hvis du velger Managed WordPress Premium, tester vi nettstedet ditt for hånd ved hver oppdatering for å unngå potensielle problemer.
WordPress-eksperter
klare til å hjelpe deg
Siden du har valgt Managed WordPress, er vi her for deg i enda større grad enn vanlig. Når du har problemer med nettstedet ditt, vil våre dedikerte WordPress-spesialister hjelpe deg med å løse problemene og svare på spørsmålene dine.
Alltid lynrask ytelse
Når du velger Managed WordPress, gjennomgår vi nettstedet ditt for å optimalisere ytelsen. Hver måned forteller vi deg hvor raskt nettstedet ditt er, og hvert år gjør vi en ny ytelsesgjennomgang for deg.
Full oversikt over hvordan nettstedet ditt presterer
Vi skjuler ingenting for deg. Hver måned sender vi deg en rapport som forteller deg hvordan nettstedet ditt presterer. Alt fra hvor raskt den lastes inn til hvilke oppdateringer vi har gjort. I tillegg overvåker vi nettstedet ditt døgnet rundt, slik at du får varsler hvis det oppstår problemer.
Ofte stilte spørsmål om Managed WordPress
Hvis du søker rundt på Managed WordPress-hosting, vil du raskt innse at det betyr forskjellige ting for forskjellige selskaper. Hos noen er det for eksempel bare et vanlig webhotell som er litt tilpasset WordPress.
Hos oss er Managed WordPress «managed» på ordentlig. Vi tar oss av WordPress-nettstedet ditt på samme måte som vi gjør det selv. Regelmessige oppdateringer, overvåking og spesialistsupport. I tillegg hjelper vi deg med å optimalisere nettstedet slik at det blir så raskt som mulig.
Med Managed WordPress trenger du kort sagt ikke å bekymre deg for teknologien. Vi tar oss av teknologien, slik at du kan konsentrere deg om det du gjør best.
Kvalitet. Mange webhotell tilbyr Managed WordPress i dag. Noen ganger tilsvarer det bare det som alltid er inkludert i våre webhotellpakker. Noen ganger er oppdateringer inkludert, men helautomatiske og sjeldne.
Hos oss jobber WordPress-spesialister med å holde styr på nettstedet ditt. Vi hjelper deg med å administrere alle aspekter av WordPress-nettstedet ditt. Fra kjedelig (men viktig) regelmessig vedlikehold til å løse problemer og gi deg anbefalinger.
Noen ganger går nettstedet i stykker i en oppdatering på grunn av sammenfallende utvidelser eller en feil. Hva vi gjør når dette skjer, avhenger av hvilken pakke du velger.
Basic. Hvis du har vår grunnpakke, tar vi en sikkerhetskopi før vi gjennomfører oppdateringen. Når oppdateringen er ferdig, sjekker vi at nettstedet fortsatt lastes inn, og hvis det ikke gjør det, gjenoppretter vi sikkerhetskopien. Vi kontakter deg, og du får mulighet til å velge hvordan du vil gå frem.
Standard. Med vår standardpakke tar vi fortsatt en sikkerhetskopi før vi utfører oppdateringen. Når oppdateringen er utført, sjekker vi at nettstedet fortsatt lastes inn. Hvis den ikke gjør det, gjør vi en mindre feilsøking for å se om vi enkelt kan finne og rette feilen. Hvis det er en mer alvorlig feil, gjenoppretter vi sikkerhetskopien og kontakter deg for å fortelle deg mer.
Premium. Alle oppdateringer i Premium-pakken vår gjøres i et eget staging-miljø. Etter hver oppdatering går vi gjennom en testflyt som vi bestemmer sammen. Vi sjekker for eksempel at det fortsatt er mulig å legge inn bestillinger i en e-handel. Hvis vi oppdager en feil, gjennomfører vi en mindre feilsøking for å finne og rette feilen. Hvis det er en mer alvorlig feil, kontakter vi deg og forteller mer.
Når du har Managed WordPress, er det fortsatt du som har ansvaret for nettstedet. Vi hjelper deg med oppdateringer og vedlikehold, men hvis noe går galt, kan det hende du må sjekke det eller be oss om hjelp. Våre WordPress-spesialister hjelper deg gjerne mot en løpende avgift, og vi gir deg alltid et tilbud før vi begynner.
Hvis du har vår Standard- eller Premium-pakke, er grunnleggende feilsøking inkludert. Det betyr at vi går gjennom feillogger og prøver å finne feilen. Hvis det er en enkel feil som vi løser i løpet av en arbeidstime, hjelper vi deg. Hvis det er et større problem enn det, analyserer vi det og gir deg en anbefaling om hva du bør gjøre.
Avhengig av hva feilen er og hvor den er lokalisert, kan vi hjelpe deg med å løse den. Deretter får du et tilbud fra oss.
De ulike pakkene våre er utviklet for å passe alle typer nettsteder. Vi ser for oss at du velger noe sånt som dette:
Basic. Du vil være sikker på at du alltid har de nyeste sikkerhetsoppdateringene, men nettstedet ditt er ikke forretningskritisk eller komplisert. Hvis noe går galt i en oppdatering, er det greit for deg å prøve å fikse det selv.
Standard. Passer for de fleste. Du vil ha de nyeste oppdateringene og kunne få råd, support og proaktiv hjelp. Hvis noe går galt med en oppdatering, vil du at vi skal begynne å se på det med en gang.
Premium. Nettstedet eller nettbutikken din er forretningskritisk. Skulle en oppdatering føre til feil i enkelte funksjoner, blir det vanskelig. Derfor ønsker du at vi alltid tester for eksempel skjemaer eller bestillinger ved hver oppdatering.
Enterprice. Du har spesielle behov for ekstra tester eller rutiner i tillegg til det som er inkludert i de andre pakkene våre. Ta kontakt, så setter vi sammen en løsning som passer dine behov.