Alltid et sikkert nettsted
med administrert WordPress
Det er en styrke at WordPress oppdateres ofte. Nye funksjoner skaper nye muligheter for nettstedet ditt. Feil blir rettet. Sikkerhetshull tettes. Oppdatering kan føles som et ork og ta tid som du heller vil bruke på virksomheten din. Det trenger det ikke å gjøre.
Gå aldri glipp av en oppdatering
Det er viktig å oppdatere WordPress-nettstedet ditt. Nye oppdateringer inneholder sikkerhetsfunksjoner og forbedringer som du selvsagt ønsker at nettstedet ditt skal ha. Regelmessige oppdateringer hjelper deg med å unngå problemer i fremtiden og få mest mulig ut av nettstedet ditt.
Med vårt Managed WordPress sørger vi for at WordPress og pluginene du bruker, alltid er oppdatert. Du velger selv om vi skal oppdatere hver måned eller så ofte som hver uke.
Er nettstedet ditt forretningskritisk?
Hvor viktig er nettstedet ditt for virksomheten din? Hvis det oppstår en feil og en besøkende ikke kommer inn på 15 minutter, hvor stort problem skaper det for deg?
Hvis du er bekymret bare på grunn av dette spørsmålet, kan det hende at Premium-pakken vår passer best for deg. I dette tilfellet utfører vi alltid oppdateringer i et spesielt testmiljø, og sammen med deg utvikler vi en spesiell testprotokoll som vi gjennomfører for hver oppdatering for å sikre at det ikke oppstår forstyrrelser.
Hvordan fungerer en oppdatering?
Sikkerhetskopiering av dataene dine
Vi tar en sikkerhetskopi av nettstedet ditt i tilfelle noe mot formodning skulle gå galt.
Oppdatering
Vi utfører oppdateringen av både WordPress og pluginene du bruker.
Test og kontroll
Vi sjekker at nettstedet ditt ikke har gått i stykker. Hvis det har det, tar vi oss av det.
Standard og Premium
Staging-miljø
Du får tilgang til et staging-miljø der du kan teste ting før de går live på nettstedet. I staging-miljøet gjør vi også oppdateringer slik at de ikke påvirker live-siden din direkte.
Standard og Premium
Feilsøking
Hvis det oppstår en feil på nettstedet ditt, både i forbindelse med en oppdatering og ellers, hjelper vi deg med å feilsøke og løse problemet. Hvis problemet er mer omfattende, gir vi deg et tilbud.
Premium
Testgjennomgang
Hvis du har Premium-pakken vår, går vi gjennom kritisk funksjonalitet som skjemaer og bestillinger før oppdateringen distribueres for å sikre at alt fungerer og at det ikke oppstår forstyrrelser for kundene dine.
Ofte stilte spørsmål om oppdateringer
Noen ganger går nettstedet i stykker i en oppdatering på grunn av sammenfallende utvidelser eller en feil. Hva vi gjør når dette skjer, avhenger av hvilken pakke du velger.
Basic. Hvis du har vår Basic-pakke, tar vi en sikkerhetskopi før vi gjennomfører oppdateringen. Når oppdateringen er ferdig, sjekker vi at nettstedet fortsatt lastes inn, og hvis det ikke gjør det, gjenoppretter vi sikkerhetskopien. Vi kontakter deg, og du får mulighet til å velge hvordan du vil gå frem.
Standard. Med vår standardpakke tar vi fortsatt en sikkerhetskopi før vi utfører oppdateringen. Når oppdateringen er utført, sjekker vi at nettstedet fortsatt lastes inn. Hvis den ikke gjør det, gjør vi en mindre feilsøking for å se om vi enkelt kan finne og rette feilen. Hvis det er en mer alvorlig feil, gjenoppretter vi sikkerhetskopien og kontakter deg for å fortelle deg mer.
Premium. Alle oppdateringer i Premium-pakken vår gjøres i et eget staging-miljø. Etter hver oppdatering går vi gjennom en testflyt som vi bestemmer sammen. Vi sjekker for eksempel at det fortsatt er mulig å legge inn bestillinger i en e-handel. Hvis vi oppdager en feil, gjennomfører vi en mindre feilsøking for å finne og rette feilen. Hvis det er en mer alvorlig feil, kontakter vi deg og forteller mer.
Hvis du har våre Standard- eller Premium-pakker, er enkel feilsøking inkludert. Det betyr at vi sjekker feilloggene og prøver å finne feilen. Hvis det er en enkel feil som vi løser i løpet av en arbeidstime, hjelper vi deg. Hvis det er et større problem enn det, analyserer vi det og gir deg en anbefaling om hva du bør gjøre.
Avhengig av hva feilen er og hvor den er lokalisert, kan vi kanskje hjelpe deg med å løse den. Deretter får du et prisforslag fra oss.
Når du har Managed WordPress, er det fortsatt du som har ansvaret for nettstedet. Vi hjelper deg med oppdateringer og vedlikehold, men hvis noe går galt, kan det hende du må se på det eller be oss om hjelp. Våre WordPress-spesialister hjelper deg gjerne mot en løpende avgift, og vi gir deg alltid et pristilbud før vi setter i gang.